Uutiset

ILT-rekrytointi: asiakaspalvelu- ja asiakkuusvastaava

Oletko joukkuehenkinen ongelmanratkaisija, jonka päivän kohokohta on asiakaskontakti? Haluatko työskennellä kansainvälisessä, kasvussa olevassa yrityksessä? Ovatko erilaiset järjestelmät ja tekniset ratkaisut sinulle nemas problemas? Jos nyökkäilit hiljaa itseksesi, saatat olla etsimämme henkilö: etsimme nyt luovaa ja teknistä asiakaspalvelu- ja asiakkuusvastaavaa.

 

Meistä:
ILT Inläsningstjänst on kansainvälinen edtech-yhtiö, jonka juuret ovat Ruotsissa. Tällä hetkellä toimimme seitsemässä eri maassa. Suomessa toimimme ILT Oppiminen -tytäryhtiön alla. Tuotamme palveluita varhaiskasvatuksesta aikuiskoulutukseen. Visiomme on, että meillä jokaisella on samanlaiset mahdollisuudet oppia uutta. Palveluillamme on suuri merkitys monen oppiijan arkipäivään. Lue lisää kotisivuiltamme www.iltoppiminen.fi tai www.inlasningstjanst.se

Monikielinen kirjapalvelumme Lukulumo on saavuttanut vankan sijan suomalaisilla markkinoilla. Tulevana syksynä tuomme markkinoille myös uuden palvelun (suomalainen nimi vielä työn alla, Ruotsissa palvelu tunnetaan nimellä Begreppa). Etsimme nyt asiakaspalvelu- ja asiakkuusvastaavaa vahvistamaan Suomi-tiimiämme.

Työnkuvaasi asiakaspalvelu- ja asiakkuusvastaavana kuuluu:
• Läheinen kontakti asiakkaiden kanssa: asiakaspalvelu, tekniset ympäristöt, sopimuskysymykset, käyttäjätilien luominen.
• Vastata siitä, että uudet asiakkaamme pääsevät hyvään alkuun palveluidemme käytössä. Projektinhallinta SuperOffice-ympäristössä.
• Luoda materiaalia käyttäjäkoulutukseen, kuten esimerkiksi videoita ja oppaita. Tukea muuta tiimiä asiakkaille suunnatussa viestinnässä, kuten esimerkiksi oppaiden sisällön koostaminen suomen kielellä.
• Yhteistyö Customer Support -tiimin ja Suomitiimin kanssa

Profiilisi:
• Olet taitava, asiakaslähtöinen ongelmanratkaisija, joka nauttii asiakaspalvelusta.
• Erilaisissa CRM- ja hallinnointijärjestelmissä työskentely ja niiden välillä sukkulointi sujuu sinulta kuin vettä vain.
• Puhelin, sähköposti ja chat ovat lempityövälineitäsi.
• Videolla esiintyminen ei pelota sinua.
• Puhut ja kirjoitat suomea ja englantia. Ruotsi plussa, mutta ei pakollinen!
• Osaat tai tahdot oppia lisää erilaisista teknisistä ratkaisuista kuten Google, SSO, MPass yms.
• Olet tottunut tietokoneen ja Office-paketin käyttäjä.
• Olet huolellinen, itsenäinen tekijä. Joukkuehenki ja ryhmätyöskentelytaidot ovat oleellisia roolissa viihtymiseen.

Tarjoamme sinulle:

• Laajan ja vaihtelevan roolin kasvavassa ja menestyvässä yrityksessä.
• Työn mukavassa asiakaspalvelutiimissä, jossa autamme toisiamme. Avoin ilmapiiri ja kollegan auttaminen ovat meille tärkeitä juttuja.
• Tärkeä rooli kansainvälisessä laajenemisessa.
• Yrityksemme avainarvot ovat oma vastuu, työnilo ja jatkuva kehitys.

Työsuhteesta:
Vakituinen työsuhde, kokopäiväinen. Aloitus mahdollisimman pian. Työskentelet joko kotitoimistoltasi päin (Suomi/Ruotsi), tai jos asut Tukholmassa, olet tervetullut Tukholman toimistoomme (kunhan korona laantuu) Hammarby Sjöstadeniin.

Hakemus:
Lähetä enlanninnkielinen CV:si ja hakemuksesi osoitteeseen jobb@inlasningstjanst.se Kirjoita sähköpostisi otsikoksi ”ANSÖKAN Finsk kundsupportansvarig”. Täytämme paikan heti oikean henkilön löydyttyä.

 

Lisätietoja antaa asiakaspalvelupäällikkö Paula Franklin, joka on lähin esihenkilösi: paula.franklin@inlasningstjanst.se, +46 702 – 97 64 50. Yhteydenotot englanniksi tai ruotsiksi.